Jeg er 28 med 4 børn — og gæt hvad, samfund? Jeg er ikke en fiasko.

Babble|

Ive hørt det hele før. Men jeg har nyheder til dig i modsætning til hvad mange mennesker, uhøflig gym skrivebord ledsagere inkluderet, det faktum, at Im 28 med fire børn ikke giver mig en fejl. Da jeg fandt ud af at jeg var gravid på buddet alder af 21, bekymret jeg, at jeg havde ødelagt hele mit liv, og at mit ufødte døtre. Jeg købte i forestillingen om, at børnene var en vare, der kun kom efter de virkelige tarme af lever det søde og nuttede glasur på kagen, som var karriere, ejerbolig og en ansvarlig 401 (k). Jeg græd, jeg beklagede, jeg resigneret mig selv til et liv, der ville blive brugt i kamp, fordi der er jo, hvad uplanlagte graviditeter unge mødre gør, højre?

Kongen D Royalty Swagger Live Club Chit-Chat Atlanta – YouTube

Logon logge på Log på YouTube med din Google-konto (YouTube, Google +, Gmail, Orkut, Picasa eller Chrome) til misfornøjelse Kong d royalty video. Føj til log på YouTube log ind med din Google-konto (YouTube, Google +, Gmail, Orkut, Picasa eller Chrome) at tilføje king d royalty’s video til din spilleliste. Bet hiphop awards Weekend! 2012 kategori

SKÆRE BORD – KÆRLIGHED 2 COOK | Ord med brædder

Opret din egen personlige gaver i dag! Glem ikke at kysse kokken! Træ farve kan variere lidt fra billedet. 9,5 “x 12,5” x 1 1/8 Made med slagter blok, ved hjælp af bæredygtigt høstes hard ahorntræ vores produkter kan gøres personlig med andre ord eller navne til en unik gave. Klik her for at personliggøre din egen skærebræt. American Made i baby sengetøj sæt Baltimore, MD vi ville bare sige en hurtig tak for standsning af ord med bestyrelser!</p

Standard

Leave a Reply

